مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-13حوادث

باند فروش مواد روانگردان در فضای مجازی متلاشی شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری 3 متهم که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ حسین باباپور، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: باتوجه به اچرای طرح مقابله با جرائم حوزه مواد مخدر در فضای مجازی با انجام رصد های شبانه روزی و پیگیری های صورت گرفته توسط ماموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد سه نفر از سود جویان با تشکیل باند مجرمانه در حوالی غرب پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در تعدادی از شبکه های اجتماعی و بصورت حضوری در اطراف دانشگاه ها و مراکز آموزشی می کنند.

این مقام نتظامی ادامه داد: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه دوم با موفق شدند دو مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات غرب و شمال پایتخت شناسایی کنند.

وی ادامه داد: موضوع به مراجع قضایی منعکس و دستور دستگیری آنان صادر شد؛ و بدین ترتیب تیم های عملیاتی این پلیس پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل 27 کیلوگرم انواع مواد روانگردان در بسته بندی های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند فروش مواد روانگردان در فضای مجازی متلاشی شد

باند فروش مواد روانگردان در فضای مجازی متلاشی شد