مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-25اقتصادي

بهره برداری از 16 کیلومتر جاده گچساران_ باباکلان در دهه فجر امسال


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده اصلی گچساران به باباکلان به طول 16 کیلومتر و با اعتبار بالغ بر 61 میلیارد تومان دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سیدعلی احمدزاده در بازدید از راه اصلی گچساران به باباکلان گفت: قطعه اول این جاده به طول 10 کیلومتر و اعتبار 29 میلیارد تومان با قرارداد اولیه و قطعه دوم به طول 6 کیلومتر و اعتبار 32 میلیارد تومان به انجام رسیده و تلاش می کنیم دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قطعه سوم به طول سه کیلومتر با اعتبار 191 میلیارد تومان در حال انجام و قطعه چهارم هم در دست مطالعه است که در سر جمع بالغ بر دو هزار میلیارد تومان برای ساخت راه اصلی گچساران- باباکلان هزینه می شود.

وی عنوان کرد: جاده گناوه- میشان- خومه زار در استان فارس در حال احداث است و قصد داریم منطقه باباکلان را به این جاده متصل کنیم تا باباکلان به این محور ترانزیتی متصل و بخشی از تردد در استان بوشهر از مسیر گچساران و محور پاتاوه به دهدشت انجام شود.

احمدزاده با بیان اینکه عشایر زیادی در منطقه باباکلان هستند، گفت: جاده روستایی، آب آشامیدنی عشایر و نهاده دامی و سایر مشکلات را مورد بررسی قرار دادیم، طرح هادی، بهسازی روستای و رفع مشکل برق این منطقه از دیگر موارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 16 کیلومتر جاده گچساران_ باباکلان در دهه فجر امسال

بهره برداری از 16 کیلومتر جاده گچساران_ باباکلان در دهه فجر امسال