مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-09سياسي

آموزش و پرورش مسائل تربیتی و انسان سازی را از نماز شروع کند


استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به هجمه فرهنگی موجود، سرمایه گذاری برای ترویج فرهنگ مهدویت و نماز ضرورت دارد، گفت: نماز کارخانه انسان سازی است لذا آموزش و پرورش مسائل تربیتی و انسان سازی را از نماز شروع کند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به هجمه فرهنگی موجود، سرمایه گذاری برای ترویج فرهنگ مهدویت و نماز ضرورت دارد، گفت: نماز کارخانه انسان سازی است لذا آموزش و پرورش مسائل تربیتی و انسان سازی را از نماز شروع کند.

اسدالله عباسی امروز، 18 آذرماه در ششمین اجلاس استانی نماز که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: نماز باید اصلی ترین جایگاه را داشته باشد و آثار و برکات آن را بیشتر به نسل جوان بشناسانید ، مصادیق این فرمایش همه ما هستیم تا هم از منظر علمی و هم از نظر استدلالی که در فلسفه نماز و روزه وجود دارد بتوانیم در ترویج این فریضه الهی نقش آفرین باشیم.

وی افزود: باید بتوانیم برای ترویج فرهنگ سازی اقامه نماز اهتمام ویژه داشته باشیم و از همه امکانات استفاده کنیم تا بستر برگزاری نماز با اخلاص فراهم شود، این امر را از طریق ابزار سخت افزاری و تولید محتوایی محقق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش مسائل تربیتی و انسان سازی را از نماز شروع کند

آموزش و پرورش مسائل تربیتی و انسان سازی را از نماز شروع کند