مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-28ورزشي

رکورد بیشترین دقایق بازی در NBA شکست


لبران جیمز با عبور از کریم عبدالجبار، رکورددار بیشترین دقایق بازی در NBA شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لبران جیمز فوق ستاره تیم بسکتبال لس انجلس لیکرز با عبور از کریم عبدالجبار افسانه ای، قهرمان 6 دوره رقابت های لیگ NBA، رکوردار بیشترین دقایق بازی در این مسابقات شد.

تا پیش از بازی امروز تیم های لیکرز و فیلادلفیا، کریم عبدالجبار با 66297 دقیقه بازی در فصل عادی و پلی آف NBA، از این نظر رکوددار بود اما اکنون لبران جیمز با 66318 دقیقه بازی، این رکورد را هم از کریم عبدالجبار گرفت.

اسطوره لس آنجلس لیکرز در بازی امروز این تیم مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز، 30 دقیقه در زمین حضور داشت و 18 و 5 پاس گل را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: رکورد مقدس لبران جیمز/ دست نیافتنی تا سال ها! رکورد امتیاز آورترین بازیکن تاریخ NBA نیز پیش از این در اختیار کریم عبدالجبار افسانه ای بود که سال گذشته توسط لبران جیمز شکسته شد و اکنون نیز با بیش از 39 هزار امتیاز در اختیار این فوق ستاره است.

لبران جیمز که یکی از بهترین بسکتبالیست های تاریخ به شمار می رود، چهار بار قهرمان NBA (دو بار با میامی، یک بار با کلیولند و یک بار با لیکرز) شده است، چهار بار عنوان MVP فینال NBA و چهار بار هم عنوان با ارزش ترین بازیکن فصل NBA را به دست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بیشترین دقایق بازی در NBA شکست

رکورد بیشترین دقایق بازی در NBA شکست