مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:002023-11-29سياسي

یکی از رسالت های سازمان مدیریت، بسترسازی توازن منطقه ای است


رییس سازمان و مدیریت برنامه ریزی استان کردستان گفت: اساس تغییر رویکردی که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته، یکی از رسالت های این سازمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی امروز در جلسه هم اندیشی برنامه ریزی و آمایش سرزمینی استان کردستان که در آمفی تئاتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه نظام برنامه ریزی، امور آمایش سازمان برنامه تا قبل از تحولات اخیر عمدتاً در حوزه محتوایی سعی در تدوین محتوای علمی برای نظام برنامه ریزی کشور و دخیل در تولید محتوا داشته است.

رییس سازمان و مدیریت برنامه ریزی استان کردستان گفت: بر اساس تغییر رویکرد یکی از رسالت های این امور بسترسازی و تسهیل عمل گرایانه توازن منطقه ای است.

وی ادامه داد: یکی از چالش هایی که در کشور و همینطور در سطح منطقه و استان با آن مواجه هستیم عدم توازن در توسعه است که باید ظرفیت های مناطق برای تحقق این مهم پیگیری شود.

محمدی با اشاره به اینکه اکنون لایحه برنامه هفتم نهایی شده و قانون بودجه 1403 هم در حال تحویل است، افزود: طی این دو سال گذشته اقداماتی صورت گرفته و اکنون در حال انجام است لذا یکی از اهداف این نشست هم اندیشی انجام مقدمات برای تشکیل نهاد عملیاتی و اجرایی برای توسعه استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از رسالت های سازمان مدیریت، بسترسازی توازن منطقه ای است

یکی از رسالت های سازمان مدیریت، بسترسازی توازن منطقه ای است