مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-03سياسي

کارگروه استانی دادگاه علنی برخط در دادگستری استان تهران تشکیل شد


قائم مقام رییس دادگستری استان تهران گفت: رییس دادگستری تهران ضمن دستور تشکیل کارگروه استانی دادگاه علنی برخط، برگزاری بیش از 50 دادگاه علنی را به‎صورت برخط در سطح استان تهران تا پایان سال 1402 هدف‎گذاری کرده است.

- قائم مقام رییس دادگستری استان تهران گفت: رییس دادگستری تهران ضمن دستور تشکیل کارگروه استانی دادگاه علنی برخط، برگزاری بیش از 50 دادگاه علنی را به‎صورت برخط در سطح استان تهران تا پایان سال 1402 هدف‎گذاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حاجی رضا شاکرمی در اولین نشست کارگروه استانی دادگاه علنی برخط در دادگستری استان تهران، گفت: علنی بودن دادرسی از اصول مهمی است که مقنن در جهت افزایش نظارت عمومی در مسیر اجرای عدالت و افزایش شفافیت در رسیدگی به پرونده های قضایی است و برگزاری دادگاه ها به صورت بر خط در راستای این اصل است.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: بر اساس دستور رییس کل دادگستری استان تهران و برای راهبری سیاست های ذیل سند تحول و تعالی قوه قضاییه و اجرای بخش نامه ابلاغ شده توسط معاونت راهبردی قوه قضاییه کارگروه استانی دادگاه علنی برخط در دادگستری استان تهران تشکیل شده و افزایش برگزاری این دادگاه ها در استان تهران در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه استانی دادگاه علنی برخط در دادگستری استان تهران تشکیل شد

کارگروه استانی دادگاه علنی برخط در دادگستری استان تهران تشکیل شد