مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 21:502023-11-24سياسي

ابراز نگرانی امام جمعه سمنان از وضع سرانه مطالعه در کشور


رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از پایین بودن سرانه مطالعه در کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: دستیابی به شاخص های عالی فرهنگی در حوزه کتاب نیازمند اتخاذ رویکردی جهادی و تلاشی مجدانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تشکر از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان اظهار کرد: تلاش های صورت گرفته در شورای فرهنگ عمومی برای ایجاد بسترهای لازم به منظور عملیاتی سازی مصوبات و پیش بینی ضمانت اجرایی موردنیاز قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت مفاخر و شخصیت های برجسته استان سمنان در سال های اخیر افزود: برگزاری آیین نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی (ره)، آیت الله شاهچراغی، آیت الله اختری (ره) و ابن یمین فریومدی از اقدامات مهمی است که با هدف معرفی مفاخر فرهنگی و علمی استان اجرایی شده است.

مطیعی، انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران را فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی عنوان کرد و گفت: دستیابی به شاخص های عالی فرهنگی در حوزه کتاب نیازمند اتخاذ رویکردی جهادی و تلاشی مجدانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی امام جمعه سمنان از وضع سرانه مطالعه در کشور

ابراز نگرانی امام جمعه سمنان از وضع سرانه مطالعه در کشور