مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-16بين الملل

شرکت کشتیرانی فرانسوی هم عبور کشتی های باری از دریای سرخ را متوقف کرد


شرکت کشتیرانی و حمل ونقل فرانسوی «سی ام ای سی جی ام» (CMA CGM) امروز(شنبه) اعلام کرد که عبور همه کشتی های باری از دریای سرخ را در پی حملات به کشتی های تجاری در این منطقه متوقف کرده است.

- شرکت کشتیرانی و حمل ونقل فرانسوی سی ام ای سی جی ام (CMA CGM) امروز(شنبه) اعلام کرد که عبور همه کشتی های باری از دریای سرخ را در پی حملات به کشتی های تجاری در این منطقه متوقف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجموعه فرانسوی که سومین شرکت حمل ونقل بزرگ دنیا به شمار می رود و مقر آن در مارسی است، در بیانیه ای گفت، اوضاع رو به وخامت است و نگرانی ها درباره امنیت در حال افزایش است.

به نقل از رویترز، شرکت فرانسوی مذکور افزود: از این رو تصمیم گرفتیم تا دستورالعمل هایی را به همه کشتی های باری وابسته به مجموعه سی ام ای سی جی ام در این منطقه صادر کنیم و قرار شد سفرهای آنها فورا و تا اطلاع بعدی در آبهای دریای سرخ متوقف شود.

در همین راستا، یک سخنگوی شرکت مرسک، بزرگترین مجموعه کشتی رانی جهان نیز روز جمعه خبر داد، این شرکت تمام فعالیت های کشتی رانی در دریای سرخ را تا اعلام بعدی موقتا متوقف می کند.

این در حالی است که ارتش یمن اعلام کرده سه کشتی متعلق به این شرکت را طی دو روز گذشته پس از بی توجهی به اخطارها و در حالی که عازم سرزمین های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کشتیرانی فرانسوی هم عبور کشتی های باری از دریای سرخ را متوقف کرد

شرکت کشتیرانی فرانسوی هم عبور کشتی های باری از دریای سرخ را متوقف کرد