مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-05سياسي

آغاز رقابت 32 نفر راه یافته به بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی


رقابت 32 نفر راه إیافته به بخش آوایی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ششمین روز از این دوره از مسابقات آغاز شد.

- ایسنا/خراسان شمالی رقابت 32 نفر راه إیافته به بخش آوایی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ششمین روز از این دوره از مسابقات آغاز شد.

در بخش برادران، راه یافتگان از استان های اصفهان، قم، خراسان رضوی، مرکزی، تهران، گلستان و مازندران در رشته های ترتیل، حفظ 20 جزء، قرائت و حفظ کل رقابت می کنند.

در بخش خواهران نیز در رشته ترتیل، حفظ 20 جزء و قرائت تحقیق 11 شرکت کننده از استان های خوزستان، لرستان، اردبیل، خراسان رضوی، مرکزی، گیلان، سمنان، مازندران و فارس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در بخش قرائت و حفظ برادران 14 داور در بخش های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت، لحن و حفظ استقامتی به بررسی می پردازند.

عباس امام جمعه و محمدرضا پورزرگری ، در بخش تجوید، سید محمدجواد سادات فاطمی و دکتر سید احمد میریان آکنده در بخش وقف و ابتدا، رسول آزمایش کندرود و رضا دیانت در بخش صحت حفظ، احمد ابوالقاسمی و حامد ولی زاده در بخش صوت، رضا محمدپورنیارق و عباس هاشمی در بخش لحن و محمدمهدی بحرالعلوم و مهدی حسنی در بخش حفظ استقامتی در کنار غلامرضا شاه میوه اصفهانی به عنوان رییس هیأت داوران این بخش و مرتضی مختاری به عنوان ناظر فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 32 نفر راه یافته به بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی

آغاز رقابت 32 نفر راه یافته به بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی