موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-20اجتماعي

تدوین محتوای درسی دانشگاه علمی کاربردی براساس احراز شغل


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه متولی آموزش مهارت های تخصصی است که به صورت دوره های کوتاه مدت و بلند مدت اجرا می شود و برهمین مبنا محتوای درسی براساس احراز شغل تدوین می شود.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشتکار معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی  در نشست تعامل و هم اندیشی با روسا و سرپرستان مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس گفت: این دانشگاه نیروهای متخصص برای مراکز تولیدی و مولد اشتغال را تربیت می کند.

وی با بیان اینکه شناسایی نیاز بازار، گام نخست برای تکمیل آمایش آموزش مهارتی در هر استان است، افزود: هر آموزشی نباید وارد این دانشگاه شود بلکه آموزش هایی که براساس آمایش انجام شده و منجر به اشتغال می شوند، اجازه ارائه در دانشگاه جامع علمی کاربردی را دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی متولی آموزش مهارت های تخصصی در سطوح آموزش عالی است که به صورت دوره های کوتاه مدت و بلند مدت اجرا می شود و بر همین مبنا محتوای درسی براساس احراز شغل، تدوین می شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: برخی رشته ها در این دانشگاه بر اساس نیازسنجی استان فقط برای یک بار ایجاد می شود، اما برخی از رشته ها متناسب با نیاز استان تا چندین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین محتوای درسی دانشگاه علمی کاربردی براساس احراز شغل

تدوین محتوای درسی دانشگاه علمی کاربردی براساس احراز شغل