مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-24سياسي

جهان به صحنه تقابل بین مستضعفان و مستکبران تبدیل شده است


امام جمعه شیراز با بیان اینکه امروز جهان به صحنه تقابل بین مستضعفان و مستکبران با رمز فلسطین تبدیل شده است، گفت: رزمندگان فلسطینی با تاسی از تفکر بسیجی در عملیات طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی حمله کردند و هیبت پوچ اسراییلی ها را شکست دادند.

- ایسنا/فارس امام جمعه شیراز با بیان اینکه امروز جهان به صحنه تقابل بین مستضعفان و مستکبران با رمز فلسطین تبدیل شده است، گفت: رزمندگان فلسطینی با تاسی از تفکر بسیجی در عملیات طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی حمله کردند و هیبت پوچ اسراییلی ها را شکست دادند.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 3 آذر در خطبه های نماز جمعه شیراز، در پیش رو بودن روز همبستگی با ملت فلسطین را مورد اشاره قرار داد و گفت: پس از انقلاب اسلامی تاکنون مردم ایران با مردم فلسطین همراهی و همبستگی داشتند که این همدلی تا پایان کار رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت.

با جنایات رژیم صهیونیستی در 40 روز گذشته، 14 هزار فلسطینی در نوار غزه شهید شدند که مایه آبروریزی اسراییلی ها است.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه در طوفان الاقصی تمام هیمنه نظام سلطه و رژیم اشغالگر قدس شکسته شد، اظهار کرد: رزمندگان فلسطینی با تاسی از تفکر بسیجی در عملیات طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی حمله کردند و هیبت پوچ اسراییلی ها را شکست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان به صحنه تقابل بین مستضعفان و مستکبران تبدیل شده است

جهان به صحنه تقابل بین مستضعفان و مستکبران تبدیل شده است