مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-30ورزشي

مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو چین تجلیل شدند+ تصاویر


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدال آوران و قهرمانان بازی های پاراآسیایی چین تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، طی مراسمی با حضور استاندار و سایر مسوولان استان، قهرمانان و مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو چین تجلیل شدند.

سید علی احمدزاده در این مراسم گفت: مایه افتخار است که دو نفر از مدال آوران کاروان بازی های پاراآسیایی چین فرزندان این استان هستند و سرود پرافتخار جمهوری اسلامی در دهکده این بازی ها نواخته شد و پرچم سه رنگ کشورمان به اهتزار درآمد.

  استاندار ضمن قدردانی از زحمات مربیان این قهرمانان گفت: بخشی از موفقیت ورزشکاران علاوه بر تلاش و همت خود آنها مرهون زحمات مربیان است که از آقای امید محمدی و محسن پاکباز قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اشتغال، معیشت و مسکن ورزشکاران گفت: موضوع اشتغال را به خود این عزیزان واگذار کردم تا هر جایی که خواستند برای جذب آنها اقدام کنیم.

احمدزاده با اشاره به اینکه این ورزشکاران مسابقات مهمی در پیش دارند، گفت: امکانات برای حضور بدون دغدغه این عزیزان در اردوهای داخلی و خارجی فراهم شود .

  استاندار از مدیرکل ورزش و جوانان خواست طرح جامع حمایت از ورزشکاران را تدوین و ارائه دهد تا همه امکانات برای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو چین تجلیل شدند+ تصاویر

مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو چین تجلیل شدند+ تصاویر