مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-07دانش

بیانیه کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز دانشجو


کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو، با صدور بیانیه ای تاکید کرد: دانشجو موتور پیشران جامعه جهت حرکت پرشتاب به سمت قله هاست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد، در این بیانیه آمده است: دانشجو، این عنصر موثر اجتماعی در راستای حرکت جامعه بر مدار فکر، تقوا، مطالبه گری منصفانه و خردمندانه، امروز بسان چشمانی بینا و ایفاکننده جایگاه تعاملی میان حکمرانی و جامعه نقشی بی بدیل ایفا می کند.

دانشجو امروز به عنوان قشری اثرگذار در تمام ساحت ها و ساختارهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، شناخته شده و سمبل واقعی تولید دانش در راستای توسعه و پیشرفت جامعه در همه شئون تایید کننده شعار مهم اتکا به توان داخلی برای حرکت پرشتاب به سمت قله ها قلمداد شده و خنثی کننده همه بدخواهی هاست.

این دانشجو هم ادراک سیاسی، هم تحلیل سیاسی، هم احساس صحیح و در نهایت کنش گری صحیح داشته و نسبت به جریان سازی مثبت و پیشبرده در فضای جامعه نقش آفرینی می کند.

16 آذر یادآور مقاومت، تحلیل و حضور به هنگام دانشجویان در مقابل ظلم است .

ضمن تبریک این روز به همه دانشجویان و دانشگاهیان، امید است دانشجویان عزیز و فارغ التحصیلان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز دانشجو

بیانیه کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز دانشجو