مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-05سياسي

نبویان: توافق برجام مایه عبرت برای آیندگان است


نماینده تهران و نویسنده کتاب چالش هسته ای توافق برجام را مایه عبرت برای آیندگان دانست و ایراز امیدواری کرد که با عبرت از آن بتوان منافع ملت ایران را در توافق های بعدی تامین کرد.

- نماینده تهران و نویسنده کتاب چالش هسته ای توافق برجام را مایه عبرت برای آیندگان دانست و ایراز امیدواری کرد که با عبرت از آن بتوان منافع ملت ایران را در توافق های بعدی تامین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین رونمایی از کتاب شش جلدی چالش هسته ای با حضور حجت الاسلام سید محمود نبویان نویسنده کتاب و دبیر کمیسیون برجام در مجلس نهم، فریدون عباسی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، علی خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس و سیدنظام الدین موسوی نماینده تهران در مجلس یازدهم، در موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد.

سیدمحمود نبویان نماینده تهران و نویسنده کتاب چالش هسته ای در آیین رونمایی از این کتاب شش جلدی گفت: در سال 92 در مجلس حضور داشتیم که دولت جدید آمد و در مذاکرات هسته ای بحث هایی می شد.

وی با بیان اینکه رشته تحصیلی ام فلسفه است، گفت: دوستان اهل فلسفه بر روی تمام واژه ها دقت خاصی دارند و اینکه معنای لغوی و معنای اصطلاحی هر واژه چیست.

در بحث تحریم ها از بی دقتی در واژه ها کلاه گشادی به سر ما رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبویان: توافق برجام مایه عبرت برای آیندگان است

نبویان: توافق برجام مایه عبرت برای آیندگان است