مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-21سياسي

350 کیلومتر از جاده های طبس روکش آسفالت شد


معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: طی دو سال گذشته 350 کیلومتر روکش آسفالت در جاده های این شهرستان کاری بی سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس امروز در مراسم تکریم راهداران طبس به مناسبت هفته رانندگان، حمل و نقل و راهداری با اشاره به اینکه راه ها رگ های شریانی جامعه است اظهارداشت: با همین کاستی هایی که شما مطرح کرده اید کار شما راهداران انقلابی، جهادی و صدقه جاریه است.

وی افزود: مشکلاتی که مطرح کرده اید از چند سال گذشته به صورت جدی به شکل های مختلف از سمت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،  استاندار و معاون استاندار و فرماندار ویژه و همچنین خودم پیگیری کرده ایم.

روکش 350 کیلومتر روکش آسفالت علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس هم با اشاره به اینکه در دو سال گذشته 350 کیلومتر روکش آسفالت بی سابقه است بیان کرد: به دلیل اینکه اولویت کاری ما برای شهرستان جاده است اعتبارات راهداری در دو سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی گفت: پیگیری برای دوبانده سازی 50 کیلومتری منتهی به شهر طبس را به صورت جدی انجام شده است.

   وی با اشاره به دلیل اینکه خدمات نیروهای راهداری دیده نمی شود این است بیش از 2 هزار کیلومتر راه داریم تصریح کرد: مشکلات راهداری را در سطح وزارت پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 کیلومتر از جاده های طبس روکش آسفالت شد

350 کیلومتر از جاده های طبس روکش آسفالت شد