مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-18اقتصادي

رشد 4 برابری اعتبارات برای رفع نقاط حادثه خیز خراسان جنوبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در سال جاری هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز استان تخصیص یافته که افزایش چهار برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در سال جاری هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز استان تخصیص یافته که افزایش چهار برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

اسدالله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز دوشنبه، 27 آذر در جمع خبرنگاران گفت: 36 باب مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی در استان به مردم ارائه خدمت می کنند و 19 باب مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی و تعمیرات تابلوهای محدودیت سرعت و تکمیل تابلوهای اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی 910 مترمربع طراحی، ساخت و جانمایی و نصب تابلو در محورهای استان انجام شده است، گفت: در یک سال گذشته 960 کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی را روکش آسفالت حفاظتی و تقویت کرده و همچنین 292 هزار تن آسفالت پخش شده جهت مرمت و لکه گیری در راه های مواصلاتی انجام شده است.

جلال زاده با تأکید بر اینکه سه هزار و 340 کیلومتر خط کشی از محورهای مواصلاتی استان در سال جاری انجام و به صورت مستمر انجام می شود، گفت: 140 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4 برابری اعتبارات برای رفع نقاط حادثه خیز خراسان جنوبی

رشد 4 برابری اعتبارات برای رفع نقاط حادثه خیز خراسان جنوبی