مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-02حوادث

دستگیری 146 سارق و مالخر در طرح امنیت اجتماعی قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی چهار در استان خبر داد و گفت: در این رابطه 146 نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی چهار در استان خبر داد و گفت: در این رابطه 146 نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با سرقت ها و با هدف کاهش و مهار جرائم به ویژه سرقت و به منظور تأمین آسایش و امنیت عمومی، طرح پیشگامان امنیت اجتماعی 4 به مدت 72 ساعت در سطح استان اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران انتظامی استان در طول اجرای این طرح 67 فقره پرونده سرقت از قبیل سرقت منزل و اماکن دولتی و خصوصی را کشف کرده و در این رابطه 146 نفر مالخر وسارق دستگیر شدند.

وی از کشف 19 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در مدت اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازدید از واحدهای صنفی خرید و فروش اقلام ضایعاتی بیش از 340 متر کابل برق سرقتی، 2 دستگاه دوچرخه و تعدادی اقلام دیگر کشف شد و 4 واحد صنفی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند پلمب و متصدیان این واحدهای صنفی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 146 سارق و مالخر در طرح امنیت اجتماعی قزوین

دستگیری 146 سارق و مالخر در طرح امنیت اجتماعی قزوین