مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-18سياسي

اسلامی: برای ما مسلم است فناوری هسته ای موجب اقتدار ملی است


نخستین کلینیک تخصصی درمان زخم با استفاده از فناوری پلاسما صبح امروز (دوشنبه) 27 آذرماه و با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مدیران شهرستان ورامین در بیمارستان شهید مفتح این شهر افتتاح شد.

- افتتاح نخستین کلینیک تخصصی درمان زخم با استفاده از فناوری پلاسما اسلامی: برای ما مسلم است فناوری هسته ای موجب اقتدار ملی است نخستین کلینیک تخصصی درمان زخم با استفاده از فناوری پلاسما صبح امروز (دوشنبه) 27 آذرماه و با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مدیران شهرستان ورامین در بیمارستان شهید مفتح این شهر افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در آیین افتتاح و بهره برداری از کلینیک تخصصی درمان زخم های دیابتی در بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین اظهار کرد: خدا را شاکریم که در راستای وعده ای که داده بودیم و بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، اکنون فناوری هسته ای را به زندگی مردم آورده ایم و این اقدام در راستای سند جامع راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران در افق20ساله انجام شده است.

بر اساس این سند استفاده از فناوری هسته ای در همه ابعاد زندگی را در اولویت قرار داده ایم و برای تحقق این مهم ریل گذاری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: برای ما مسلم است فناوری هسته ای موجب اقتدار ملی است

اسلامی: برای ما مسلم است فناوری هسته ای موجب اقتدار ملی است