مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-18پزشكي

یک متخصص : آنفلوآنزا تا 2 هفته دیگر به اوج می رسد / مراقب دورهمی های شب یلدا باشید


رمضانی با بیان اینکه آنفلوآنزای نوع A در سال های پیش از شیوع کرونا دیرتر شروع می شد و دیرتر هم به پیک می رسید، عنوان کرد: پس از این دوره تقریبا از نیمه بهمن شیوع آنفلوآنزای نوع B را داریم که این نوع آنفلوآنزا هم تا فروردین و اوایل اردیبهشت ادامه دارد.

- رمضانی با بیان اینکه آنفلوآنزای نوع A در سال های پیش از شیوع کرونا دیرتر شروع می شد و دیرتر هم به پیک می رسید، عنوان کرد: پس از این دوره تقریبا از نیمه بهمن شیوع آنفلوآنزای نوع B را داریم که این نوع آنفلوآنزا هم تا فروردین و اوایل اردیبهشت ادامه دارد.

یک متخصص بیماری های عفونی گفت: تعداد موارد ابتلا به آنفلوآنزا هنوز هم در کشور بالاست و به نظر می رسد اواخر آذر و اوایل دی به پیک برسد و پس از آن شاهد کاهش موارد ابتلا باشیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، آمیتیس رمضانی درباره وضعیت شیوع آنفلوآنزا در کشور گفت: تعداد موارد ابتلا به آنفلوآنزا هنوز هم در کشور بالا است و به نظر می رسد اواخر آذر و اوایل دی یعنی حدود یک تا 2 هفته دیگر به پیک برسد و شاهد کاهش موارد ابتلا باشیم.

هم اکنون با شیوع آنفلوآنزای نوع A که جدی تر و شدیدتر است مواجه هستیم، این نوع آنفلوآنزا از اواخر شهریور و اوایل مهر آغاز می شود و تا اواخر آذر و اوایل دی ادامه دارد و هنوز زود است که بگوییم موارد ابتلا به این بیماری کاهش یافته هر چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متخصص : آنفلوآنزا تا 2 هفته دیگر به اوج می رسد / مراقب دورهمی های شب یلدا باشید

یک متخصص : آنفلوآنزا تا 2 هفته دیگر به اوج می رسد / مراقب دورهمی های شب یلدا باشید