مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-11سياسي

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کارهای نشدنی را شدنی کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کارهای نشدنی را شدنی کرد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کارهای نشدنی را شدنی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری، امروز(20 آذر) در دیدار با جمعی از مسئولان و کارکنان مؤسسات زیرمجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران، شکل گیری انقلاب اسلامی را براساس اهدافی والا و متعالی دانست و اظهار کرد: سازندگی و رفع محرومیت از اهداف مقدس انقلاب اسلامی بوده که به لطف خدا تا حد قابل توجهی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین استقلال کشور به تمام معنا و در تمام زمینه ها از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: به فضل خدا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سال های اخیر اقدامات مهمی انجام داده که موجب سربلندی کشور شده است.

غفوری افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ضمن ایجاد زمینه اشتغال نیروهای متخصص و متعهد در سراسر کشور، رویکرد ارزش گرایی را تا عمق برنامه ها حفظ کرد و کشور را به استقلال رساند.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کارهای نشدنی را عملی ساخت و پیشتاز باور ما می توانیم شد، افزود: پس از جنگ تحمیلی، همان نیروهایی که شاهکار عظیمی در دفاع مقدس رقم زدند و باعث پیروزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کارهای نشدنی را شدنی کرد

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کارهای نشدنی را شدنی کرد