مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 23:152023-11-24بين الملل

زارعی: پذیرش آتش بس فرسودگی رژیم صهیونیستی را اثبات می کند


پذیرش آتش بس تثبیت می کند که یک رژیم فرسوده به نام رژیم اسراییل وجود دارد که مقامات آن، سخنان بی اساس، بدون مطالعه و اطلاعات مطرح می کند و ناگزیر می شود خلاف آنچه گفته را بپذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی کارشناس مسائل غرب آسیا در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه خبر سیما، با اشاره به آتش بس در غزه، گفت: پیروزی فلسطینی ها در جنگ با رژیم صهیونیستی را تبریک عرض می کنم و امیدوارم این پیروزی با پیروزی نهایی فلسطینی ها کامل شود.

ادامه جنگ مساوی با فروپاشی صهیونیست هاست این کارشناس مسائل غرب آسیا در ادامه با بیان اینکه تاثیر وضعیت پیش آمده برای اسراییل درخصوص مسائل آینده یک تاثیر راهبردی دارد، تصریح کرد: اسراییلی ها در طول دوران حیات خود با وضعیت مخمصه گونه به شکلی که اکنون با آن مواجه هستند، مواجه نبوده اند.

آن ها اگر همین الان هم جنگ را به پایان ببرند، به خاطر اینکه هیچ کدام از خواسته های آن ها محقق نشده به یک شکست اساسی می رسند و این شکست داخل اسراییل را متلاشی می کند.

وی افزود: اگر صهیونیست ها به این جنگ ادامه بدهند، تلفات آن ها افزایش پیدا می کنند و آثار این جنگ بر حیات سیاسی رژیم صهیونیستی به صورت وحشتناک ادامه پیدا می کند و باز هم به فروپاشی اسراییل از داخل منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: پذیرش آتش بس فرسودگی رژیم صهیونیستی را اثبات می کند

زارعی: پذیرش آتش بس فرسودگی رژیم صهیونیستی را اثبات می کند