مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-19اقتصادي

رایزنی برای حل مسائل مالی 1000 پروژه نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده (استاندار کهگیلویه و بویراحمد) روز سه شنبه به همراه علی محمد روستا (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری) در دیدار با علی عسگری (رییس سازمان هدفمندی یارانه) ها خواستار مساعدت و همکاری .

- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هدف پیگیری و رفع مشکلات مالی حدود هزار پروژه نیمه تمام استان، با رییس سازمان هدفمندی یارانه ها دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده (استاندار کهگیلویه و بویراحمد) روز سه شنبه به همراه علی محمد روستا (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری) در دیدار با علی عسگری (رییس سازمان هدفمندی یارانه) ها خواستار مساعدت و همکاری این سازمان جهت تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام شد.

احمدزاده با اشاره به اینکه بالغ بر یک هزار پروژه نیمه تمام در سطح این استان وجود دارد، گفت: اغلب این پروژه ها در گذشته تعطیل بودند، اما با شروع به کار دولت سیزدهم فعال شدند و مردم چشم انتظار به سرانجام رسیدن آن ها هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان مردم برای عبور از رودخانه از جره استفاده می کردند و این وسیله باعث قطع انگشتان دست آن ها و حتی از بین رفتن جان آن ها شده بود، اظهار داشت در حال احداث پل بر روی این رودخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای حل مسائل مالی 1000 پروژه نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد

رایزنی برای حل مسائل مالی 1000 پروژه نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد