مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-25بين الملل

رایزنی سفیر ایران در عراق با همتای چینی اش در خصوص تحولات غزه


در دیدار محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با همتای چینی خود، ضمن بحث و بررسی روابط دو جانبه، آخرین تحولات منطقه ای به ویژه فلسطین، - در دیدار محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با همتای چینی خود، ضمن بحث و بررسی روابط دو جانبه، آخرین تحولات منطقه ای به ویژه فلسطین، مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مواضع و استانداردهای دو گانه غرب در قبال مسئله فلسطین، بر لزوم اقدامات عملی از سوی جامعه بین المللی در متوقف کردن جنایات ضد انسانی رژیم اسراییل علیه مردم غزه و اجرای آتش بس فوری و کامل تاکید کرد.

وی با مثبت خواندن موضع چین در قبال حوادث غزه و تاکید بر اینکه ایران، چین و روسیه میأ توانند نقش بیشتری در این خصوص ایفا کنند، خواستار استفاده چین از ظرفیتهای خود به عنوان یکی از اعضای دائم شورای امنیت و افزایش تلاش های این کشور در راستای شکستن محاصره غزه و کمک رسانی به مردم غزه شد.

سفیر چین نیز با اشاره به اشتراک مواضع دو کشور در خصوص حوادث غزه، بر موضع کشورش مبنی بر آتش بس فوری و رساندن کمکهای بشردوستانه به مردم غزه تاکید کرد .

بنا بر اعلام سفارت ایران در عراق، وی همچنین تصریح کرد: چین به تلاش های خود برای توقف درگیری ها و آتش بس در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سفیر ایران در عراق با همتای چینی اش در خصوص تحولات غزه

رایزنی سفیر ایران در عراق با همتای چینی اش در خصوص تحولات غزه