مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 20:502023-11-23سياسي

فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد/آموزش 5000 بسیجی در دوره های تولید محتوای مجازی


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد و روزنه نفوذ دشمن در این فضا با تولید محتوای غنی و هدفمند محافظت شود.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد و روزنه نفوذ دشمن در این فضا با تولید محتوای غنی و هدفمند محافظت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در نخستین جلسه شورای فضای مجازی خراسان رضوی که صبح امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی و سازمان دهی فضای مجازی اظهار کرد: امروزه انقلاب اسلامی به نقطه ای رسیده که در یک رویداد با ابعاد جهانی همچون جنگ غزه، آحاد جامعه جهانی را مخاطب قرار می دهد و وجدان بیدار هزاران هزار نفر از ملت های آزاده عالم را در دفاع از دین خدا و مردم مظلوم فلسطین پای کار می آورد.

این دستاورد انقلاب ملت ایران است؛ ملتی که تا پیش از این و در دوران رژیم طاغوت هیچ امکاناتی نداشت اما اکنون نبرد تمدن ها به عنوان راهبردی ترین جنگ عالم را میدان داری می کند.

وی افزود: وجه مشترک تمام نظام های سیاسی جهان استکبار آن هاست که مشغله فکری و اندیشه جوانان جامعه را به سخیف ترین مسائل اخلاقی درگیر می کنند تا دغدغه امور راهبردی، مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد/آموزش 5000 بسیجی در دوره های تولید محتوای مجازی

فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد/آموزش 5000 بسیجی در دوره های تولید محتوای مجازی