مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-02سياسي

گزارشی از برق رسانی به روستاهای آذربایجان غربی


فانوس نفتی روی طاقچه را با دستان لرزان پاک کرد و با لبخندی برلب رو به لامپ کوچک 100 واتی خانه کوچک روستایی اش گفت: خدا رو شکر خانه کوچک من هم روشن است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فانوس نفتی روی طاقچه را با دستان لرزان پاک کرد و با لبخندی برلب رو به لامپ کوچک 100 واتی خانه کوچک روستایی اش گفت: خدا رو شکر خانه کوچک من هم روشن است.

روزگاری نه چندان دور، فانوس های نفتی، شب های تاریک روستاییان را روشن می کرد اما امروزه با همت مسئولان، جای فیتیله فانوس ها، لامپ برق از سقف خانه های روستایی آویزان است.

عصر روز پاییزی مهمان ننه زهرا از اهالی روستای گاموس ماکو شدم او که با خونگرمی مرا در خانه کوچک و روستایی اش مهمان کرد در حالی که از روزگاران گذشته و سختی های دورانی که هنوز از نعمت برق بهره مند نبودند می گفت به فانوس نفتی روی طاقچه اشاره کرد و گفت: تا سال پیش برقی نبود و تا هوا تاریک میشد این چراغ روی تاقچه عصای دست من بود.

این مادر سالخورده در حالی که از قوری گل دار خود برایم چای می ریخت، ادامه داد: روستای ما حدودا 12خانوار داشت اما بلاخره بعد از گذشت مدتها برق به خانه ما هم رسید.

مشهدی علی، پسر بزرگ ننه زهرا لابه لای خاطرات مادرش از گذشته، به ایسنا گفت: برق رسانی به روستا از آرزوهای ما بود که به حمدالله محقق شد، چون واقعا در این دوران که اکثر وسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از برق رسانی به روستاهای آذربایجان غربی

گزارشی از برق رسانی به روستاهای آذربایجان غربی