مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-27سياسي

خدمات رسانی جهادگران دامپزشکی در مناطق کم برخوردار بافق


رییس دامپزشکی شهرستان بافق از برگزاری رزمایش یک روزه ی جهاد دامپزشکی در پنج منطقه کم برخوردار این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس دامپزشکی شهرستان بافق از برگزاری رزمایش یک روزه ی جهاد دامپزشکی در پنج منطقه کم برخوردار این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

فرزانه سالاری با اشاره به این که قابلیت های خوبی در بخش دامپروری و پرورش دام در بافق وجود دارد که باید احصاء شود، اظهار کرد: دامداران پنج منطقه کم برخوردار و صعب العبور بافق شامل شیطور، باجگان، دولت آباد، قطرم و شادکام امروز ششم آذر ماه میزبان رزمایش جهادی دامپزشکی هستند.

به گفته وی، البته به منظور هماهنگی و اجرای به موقع و تسریع در ارائه خدمات، تیم های عملیاتی دامپزشکی از عصر دیروز در اداره دامپزشکی شهرستان مستقر شده اند.

سالاری تصریح کرد: جمعیت دامی غالب این مناطق، دام های کوچک هستند و بیش از 15 هزار رأس گوسفند و بز توسط دامداران این مناطق نگهداری می شوند که پیش بینی می شود 80 درصد جمعیت دام سبک این مناطق در اردوی جهادی امروز واکسینه شود.

رییس دامپزشکی بافق هدف از این رزمایش را کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و ارتقا سطح سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: با مهار بیماری، افزایش تولید و حفظ سرمایه دامی، محرومیت زدایی در این مناطق محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی جهادگران دامپزشکی در مناطق کم برخوردار بافق

خدمات رسانی جهادگران دامپزشکی در مناطق کم برخوردار بافق