مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-20اقتصادي

روایتی از فاسد شدن 12 هزار تن ذرت در ایلام و فروش آن به دامداران !


خبری مبنی بر فاسد شدن 12 هزار تن ذرت در یکی از سیلوهای نگهداری ذرت در ایلام به دست فارس رسید که در این راستا روایت های متفاوتی را از مسئولین شاهد خواهیم بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، بر اساس شنیده ها حدود 12 هزار تن ذرت وارداتی بی کیفیت و برخی هم کپک زده در یکی از سیلوهای شهر هلیلان در حال فروش هست و حرف های ضد و نقیضی در مورد سلامت این ذرت ها از سوی مسئولین شنیده می شود.

ذرت به دلیل استفاده در مرغداری ها ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد و سهل انگاری در خوراک دامها می تواند خسارت جبران ناپذیری به بار آورد؛ بر اساس ادعای مسئولان این ذرت ها پس از دستور قوه قضاییه مبنی بر تخلیه انبار بنادر، به بارگیری و ارسال شده اند.

پیش از این نیز ورود 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان فارس، در رسانه ها خبرساز شده بود و در پی آن یک مدیر عزل شد.

به اذعان فرماندار هلیلان تاجر این ذرت ها را در بنادر چند سال نگه داشته و ذرت بنا به دستور قوه قضاییه مبنی بر تخلیه سریع انبار ها در بنادر، به این سیلو منتقل شده است.

چه کسی این خبر را پخش کرده؟! فرماندار هلیلان در پاسخ به خبر در دسترس فارس مبنی بر فاسد شدن ذرت ها در سیلویی در هلیلان، صحبت های خبرنگار را قطع کرد و با صدایی بلند گفت: چه کسی این خبر را پخش کرده؟! از طرفی فرماندار هلیلان می گوید این ذرت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از فاسد شدن 12 هزار تن ذرت در ایلام و فروش آن به دامداران !

روایتی از فاسد شدن 12 هزار تن ذرت در ایلام و فروش آن به دامداران !