مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-23بين الملل

وزیر خارجه ایران: اگر به دنبال توسعه جنگ بودیم شرایط منطقه کاملا فرق می کرد


امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر ضرورت اصلاح رویکرد آمریکا در حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی گفت: اگر رژیم اسراییل برای تداوم و توسعه جنگ حرکت کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران بدنبال توسعه جنگ در منطقه نبوده و نیست، زیرا اگر چنین بود، شرایط منطقه بطور کلی تغییر می کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز چهارشنبه با نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان دیدار کرد و تحولات غزه، روند آتش بس و تثبیت آن و نیز برخی موضوعات مرتبط با روند سیاسی لبنان و روابط دوجانبه مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن تبریک روز ملی لبنان، از نقش ارزشمند آقای میقاتی در تحولات لبنان و روابط دوستانه میان دو کشور ایران و لبنان قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به دیدار بسیار خوب اخیر آقای میقاتی با آقای رییسی در ریاض، روابط میان ایران و لبنان و مشورت های مستمر میان دو کشور را مهم و ارزشمند دانست.

وزیر امور خارجه همچنین با اشاره به تحولات فلسطین و غزه، بر ضرورت تداوم تلاش های دیپلماتیک برای تحقق و تثبیت آتش بس کامل و تداوم آن تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ایران: اگر به دنبال توسعه جنگ بودیم شرایط منطقه کاملا فرق می کرد

وزیر خارجه ایران: اگر به دنبال توسعه جنگ بودیم شرایط منطقه کاملا فرق می کرد