مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:052023-11-25بين الملل

حماس از مواضع بلژیک و اسپانیا تقدیر کرد


جنبش حماس در بیانیه ای از مواضع نخست وزیر بلژیک و اسپانیا که موجب عصبانیت رژیم اسراییل شده بود، تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (چهار آذر) در بیانیه ای از مکواضع نخست وزیران بلژیک و اسپانیا در مخالفت با کشتار غیرنظامیان در غزه تقدیر کرد؛ مواضعی که به شدت خشم اسراییل را برانگیخته است.

به نوشته خبرگزاری شهاب، در بیانیه حماس آمده است: ما از مواضع روشن و جسورانه نخست وزیر بلژیک (الکساندر دو کرو) که بر رد ویرانی غزه و کشتار غیرنظامیان تاکید کرد و نخست وزیر اسپانیا (پدرو سانچز) که کشتار بی رویه انجام شده توسط اسراییل را محکوم کرد، قدردانی می کنیم .

پدرو سانچز همچنین گفته بود که کشورش احتمال دارد به طور یکجانبه و حتی در صورت عدم همراهی اتحادیه اروپا،  تشکیل کشور فلسطینی را به رسمیت بشناسد.

جنبش حماس در ادامه از دیگر کشورهای جهان خواست تا در کنار آرمان فلسطین و حق مردم این کشور برای تعیین  سرنوشت خود و ایجاد کشوری مستقل به پایتختی بیت المقدس بایستند و مواضع شجاعانه در پیش بگیرند.

تقدیر حماس از مواضع بلژیک و اسپانیا پس از آن است که رژیم صهیونیستی، شامگاه دیروز (جمعه)، بعد از احضار سفرای بلژیک و اسپانیا، مراتب اعتراض خود را در خصوص اظهارات نخست وزیران این دو کشور به آن ها ابلاغ کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس از مواضع بلژیک و اسپانیا تقدیر کرد

حماس از مواضع بلژیک و اسپانیا تقدیر کرد