مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-02سياسي

تجاری سازی محصولات فرعی سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، شهرام ملازاده معاون سازمان انرژی اتمی در آیین افتتاح پنجاه و پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه شهید باهنر  کرمان گفت: - معاون سازمان انرژی اتمی گفت: تجاری سازی محصولات فرعی سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید و این حرکت بطور جدی تداوم خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، شهرام ملازاده معاون سازمان انرژی اتمی در آیین افتتاح پنجاه و پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه شهید باهنر  کرمان گفت: تجاری سازی محصولات فرعی سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم و با رویکردی متفاوت از دولتهای قبل ، به نتیجه رسید و این حرکت بطور جدی تداوم خواهد یافت.

او افزود: در دو ساله اخیر با دستور رییس سازمان انرژی اتمی، تمامی طرحها و مقالاتی که می توانست به نتیجه عملی برسد، در قالب شرکت دانش بنیان پلاسما ، در حوزه های پزشکی، محیط زیست و سم زدایی از محصولات کشاورزی عملیاتی و فعال شد.

او اظهار داشت: اولین کارخانه پلاسما برای دفع سموم محصولات کشاورزی نظیر پسته در رفسنجان افتتاح خواهد شد.

معاون سازمان انرژی اتمی، سیاست اصلی در برگزاری اینگونه نمایشگاهها را در راستای جهاد تبیین برشمرد و تاکید کرد: در این نمایشگاهها، دانشگاهیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی محصولات فرعی سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید

تجاری سازی محصولات فرعی سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید