مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:152023-11-27سياسي

تقویت نماز جمعه نباید مورد غفلت قرار بگیرد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ما باید پایگاه های نماز جمعه را احیا و تقویت کنیم و تا زمانی که این امر محقق نشود در احیای زمینه های دیگر عقب می مانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در نشست صمیمانه با برادران شبکه تربیتی صالحین استان قزوین اظهار کرد: ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری (س) را تسلیت عرض می کنیم و پیروزی مردم غزه را تبریک می گوییم که دل حضرت زهرا (س) و دل مردم را شاد کرد و اثر جهانی برای اسلام و مسلمین داشت و نتیجه استقامت و پایداری مردمی بی پناه و مظلوم و خون کودکان معصوم و یتیم بود، خدا را برای این پیروزی شاکریم.

وی ادامه داد: ضربه ای که در آغاز حماسه 45 روزه به صهیونیست ها وارد شد، بی مثال و بی نظیر بود و آنان هرگز چنین ضربه ای نخورده بودند، از خدای متعال برای به وجود آمدن این موقعیت ها شاکریم، همین مجاهدینی که اکنون با موشک به جان صهیونیست ها افتاده اند، یک زمان همه سلاحشان فقط سنگ بود، امروز آن سلاح تبدیل به موشک شده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: یک موقع مردم فلسطین آنقدر بی پناه و مظلوم بودند که هیچ کس به داد آن ها نمی رسید، هواپیماهای صهیونیست ها که پیش از انقلاب لبنان و مناطقی از فلسطین را بمباران می کرد، بنزینشان را ایران تأمین می کرد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی می بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نماز جمعه نباید مورد غفلت قرار بگیرد

تقویت نماز جمعه نباید مورد غفلت قرار بگیرد