مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-20بين الملل

این 36 جنگنده آمریکایی از ترس آقای «اون» برای همیشه در ژاپن می مانند!


نیروی هوایی آمریکا قصد دارد که در مجموع 36 فروند جنگنده F-15 EX را به‎صورت دائمی در پایگاه هوایی کادنا در جزیره اوکیناوا در خاک ژاپن مستقر کند.

- این 36 جنگنده آمریکایی از ترس آقای اون برای همیشه در ژاپن می مانند! نیروی هوایی آمریکا قصد دارد که در مجموع 36 فروند جنگنده F-15 EX را به‎صورت دائمی در پایگاه هوایی کادنا در جزیره اوکیناوا در خاک ژاپن مستقر کند.

 F15-EX که جدیدترین و مدرن ترین نسخه از جنگنده مشهور F15 است سلاح های بیشتری نسبت به هر جنگنده دیگری در کلاس خود حمل کرده و توانایی حمل سلاح های هایپرسونیکی تا 22 فوت طول و وزن بیش از 3 تن را داراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، F-15EX Eagle II تازه ترین و پیشرفته ترین نسخه از نسخه Eagle جنگنده F-15 است که بر اساس نسخه F-15QA و به عنوان جایگزینی برای نسخه های F-15C/D ساخته شده است.

Eagle II اولین جنگنده F-15 نیروی هوایی ایالات متحده است که دارای سیستم کنترل پرواز پرواز با سیم دیجیتال، کابین شیشه ای خلبان با حوزه نمایش بزرگ (LAD) و رادار ترکیبی APG-82 AESA، سیستم راهنمایی مشترک روی کلاهخود (JHMCS) و سیستم دفاعی EPAWSS است.

این جنگنده در داشتن نرم افزار سیستم عملیات باز (OMS) پیشگام است که روزآمدسازی های سریع را ممکن ساخته و توانمندی های جنگنده را افزایش می دهد و همزمان جدیدترین نرم افزار Suite 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 36 جنگنده آمریکایی از ترس آقای «اون» برای همیشه در ژاپن می مانند!

این 36 جنگنده آمریکایی از ترس آقای «اون» برای همیشه در ژاپن می مانند!