مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-25بين الملل

غذای سنتی ایرانی در پربیننده ترین شبکه تلویزیونی روسیه


در این برنامه که با هماهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ضبط شد، یکی از سرآشپزان ایرانی در استودیوی ضبط برنامه حاضر شد و آماده سازی غذای ایرانی را به بینندگان و تماشاگران در استودیو آموزش داد.

- در این برنامه که با هماهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ضبط شد، یکی از سرآشپزان ایرانی در استودیوی ضبط برنامه حاضر شد و آماده سازی غذای ایرانی را به بینندگان و تماشاگران در استودیو آموزش داد.

این برنامه، 14 دسامبر 2023 (23 آذر 1402) از کانال یک تلویزیون در سراسر روسیه و کشور های حوزه مشترک المنافع پخش خواهد شد.

تهران- ایرنا- غذای سنتی ایرانی با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه، با حضور یک سرآشپز ایرانی در برنامه صبحگاهی کانال یک به عنوان پربیننده ترین شبکه تلویزیونی روسیه معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بخشی از برنامه صبحگاهی کانال یک به عنوان پربیننده ترین شبکه تلویزیونی روسیه با عنوان سالم زندگی کن که در شمار پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی است، به معرفی سفره ایرانی و غذای سنتی با حضور یک سرآشپز ایرانی اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذای سنتی ایرانی در پربیننده ترین شبکه تلویزیونی روسیه

غذای سنتی ایرانی در پربیننده ترین شبکه تلویزیونی روسیه