مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 03:102023-12-19فرهنگي

بنیاد مرتضی پورصمدی تاسیس خواهد شد


در مراسم نکوداشت مرحوم مرتضی پورصمدی، فیلمبردار فقید سینما با رونمایی از ماکت کتاب گفت گوهای ابن هنرمند که به همت مهرداد اسکویی جمع آوری شده است، - در مراسم نکوداشت مرحوم مرتضی پورصمدی، فیلمبردار فقید سینما با رونمایی از ماکت کتاب گفت گوهای ابن هنرمند که به همت مهرداد اسکویی جمع آوری شده است، تاکید شد که بنیادی به نام مرتضی پورصمدی تاسیس خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، بعدازظهر سه شنبه 28 آذر ماه، در حاشیه برگزاری جشنواره سینماحقیقت ، آیین دیداری دوباره با مرتضی پورصمدی مدیر فیلمبرداری فقید سینمای ایران با حضورمحمد حمیدی مقدم، دبیر جشنواره بین المللی سینماحقیقت، مرتضی رزاق کریمی، محمد طیب، عبدالحسین بدرلو، علیرضا حسینی، ارد عطارپور، فرهاد ورهرام، مهرداد اسکویی، مهرداد زاهدیان، علیرضا تابش و… در سالن 4 پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای آیین که با اندوه و احساس حزن از جای خالی مرتضی پورصمدی همراه بود، پاکتی حاوی پوستر رویداد و زندگینامه این فیلمبردارشهیر سینمای ایران، در میان حاضران پخش شد.

در ادامه پس از پخش سرود ملی و تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، حامد شکیبانیا، مجری مراسم از حاضران درخواست کرد تا به یاد زنده یاد مرتضی پورصمدی یک دقیقه سکوت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مرتضی پورصمدی تاسیس خواهد شد

بنیاد مرتضی پورصمدی تاسیس خواهد شد