مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:052023-11-22اقتصادي

حذف معدل گیری و سپرده گیری تسهیلات بانکی به مردم


استاندار قم خطاب به همه مدیران بانک ها در استان، نسبت به حذف رویه معدل گیری سپرده گذاری و رسوب سرمایه در ارائه تسهیلات به مردم، تاکید کرد.

- ایسنا/قم استاندار قم خطاب به همه مدیران بانک ها در استان، نسبت به حذف رویه معدل گیری سپرده گذاری و رسوب سرمایه در ارائه تسهیلات به مردم، تاکید کرد.

سیدمحمد آقامیری عصر امروز، یکم آذرماه در کمیسیون هماهنگی بانک های استان قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: بانک های استان باید تابع قوانین رسمی کشور و ابلاغ های بالادستی مسئولان نظام باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: پس از ابلاغ رسمی اعطای بیش از 50 درصد منابع در قالب تسهیلات همه بانک ها موظف هستند که به این تکلیف مهم عمل کنند و هر بانکی که در قم به این تعهد عمل نکند قطعا باید پاسخگو باشد و به هر نحو ممکن باید این امر را انجام دهد.

وی تصریح کرد: وقتی بانک ها مسئول توزیع ثروت جامعه می شوند باید تلاش کنند که این منابع را در بهترین محل صرف کنند؛ حتی باید بهتر از تسهیلات تکلیفی در زمینه اعطای تسهیلات به مردم و تولیدگران عمل نمایند.

استاندار قم بیان کرد: مدیران باید تلاش کنند که منابعی که در استان جمع آوری می کنند را در استان قم به مصرف برسانند تا سرمایه های مردم در جای دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف معدل گیری و سپرده گیری تسهیلات بانکی به مردم

حذف معدل گیری و سپرده گیری تسهیلات بانکی به مردم