مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:062023-11-24سياسي

فرمانده سپاه تهران بزرگ: بسیج یک جریان، تفکر و یک فرهنگ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای غزه اظهار کرد: بسیج یک جریان، تفکر و یک فرهنگ است که اگر در یک جمله و خلاصه بخواهیم به این تفکر با عظمت اشاره کنیم؛ باید پیروزی های عزتمندانه جبهه مقاومت، حماس و مردم غزه را یادآوری کنیم.

وی ادامه داد: تفکر بسیج همان آرمان امام(ره) است که فرمودند باید بسیج جهانی مسلمین و هسته های مقاومت در جهان تشکیل بشود؛ اشاره داشتند که تنها راه مقابله و پیروزی بر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی فقط ایجاد هسته های مقاومت، مبارزه، پایداری و ایستادگی است.

سردار حسن زاده گفت: اشاره می کنیم به پیروزی های چند روزه که برگرفته از تفکر بسیج و تفکر انقلابی است؛ مردم مظلوم غزه و مجاهدین حماس در این روزها پیروزی های متعددی را رقم زدند و اراده تمام عیار خودشان را به فضل پروردگار و با تکیه بر مقاومت بر رژیم صهیونیستی تحمیل کردند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ افزود: به 4 پیروزی بزرگ و با عظمت جبهه حماس اشاره می کنم، اولین پیروزی که طوفان الاقصی بود که عملیات عزتمندانه و پیروزمندانه ای که توسط حماس طراحی، برنامه ریزی، تمرین و رزمایش شد و این عملیات با موفقیت تمام بر علیه رژیم صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه تهران بزرگ: بسیج یک جریان، تفکر و یک فرهنگ است

فرمانده سپاه تهران بزرگ: بسیج یک جریان، تفکر و یک فرهنگ است