مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-02سياسي

زن مسلمان ایرانی الگوی سوم زن نه غربی نه شرقی را به جهان نشان داد


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: شیرزنان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم زن، نه غربی نه شرقی است و زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش روی زنان جهان گشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، اظهار داشت: ما امروز  در تمامی حوزه ها مسائلی داریم اما کلید واژه ای که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند مسئله بحران هویت زن است.

وی افزود: شاید بحران زن تعبیر تعجب آوری باشد لکن امروز مسئله بحران آب و هوا، بحران انرژی، گرم شدن زمین به عنوان مسائل اصلی بشریت مطرح می شود، اما هیچکدام از اینها مسائل اصلی بشریت نیست.

و مشکل مهم بشریت امروز دوری از معنویت ، اخلاق و رفتار اجتماعی انسان ها با یکدیگر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: زن در تعریف غالبا شرقی، همچون عنصری در حاشیه و بی نقش در تاریخ سازی است و در تعریف غالبا غربی، به مثابه موجودی که جنسیت او بر انسانیتش می چربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایه داری جدید است، معرفی می شود.

امامی تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، موضع ما در قبال مدعیان ریاکار غربی، موضع مطالبه است، موضع دفاع نیست؛ در قضییه زن دنیا مقصر است و منظور از دنیا همین فلسفه، فرهنگ و تمدن غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن مسلمان ایرانی الگوی سوم زن نه غربی نه شرقی را به جهان نشان داد

زن مسلمان ایرانی الگوی سوم زن نه غربی نه شرقی را به جهان نشان داد