مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-04سياسي

ثبت نام چهارمین رویداد «شکوه مادری»


مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه، از رویداد شکوه مادری با محوریت تقدیر از مادران موفق خبر داد.

- سید محمدجعفر امامیان، مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طرح ملی شکوه مادری با هدف تکریم مقام والا مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و تقدیر از مادران موفق در عرصه تربیت، مادران عرصه مقاومت، مادران دارای فرزند خوانده برای چهارمین سال متوالی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: فراخوان این رویداد فرهنگی با شعار نسل رضوی، امت تمدن ساز در راستای ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می شود و شامل دو بخش است.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: بخش نخست، مربوط به ثبت نام مادران جوان کمتر از 40 سال که دارای حداقل 3 فرزند یا بیشتر هستند.

بخش دوم، شامل یک پویش مردمی است که در قالب آن دوستداران جمعیت معرفی می شوند و مردم می توانند در راستای ترویج فرزندآوری و تربیت فرزند برترین ها را معرفی کنند.

وی گفت: در چهارمین رویداد شکوه مادری از مادران عضو شبکه شمین رضوی که از رویداد اول تا رویداد چهارم دارای 4 فرزند و بیشتر شده اند تقدیر خواهد شد و به مادرانی که فرزندان خود را با اسماء متبرک رضا و معصومه نامگذاری کرده اند نیز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام چهارمین رویداد «شکوه مادری»

ثبت نام چهارمین رویداد «شکوه مادری»