مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-26اقتصادي

پرداخت تسهیلات کم بهره توسط بسیج به کارآفرینان تا سقف 4 میلیارد تومان


رییس سازمان بسیج سپاه قدس گیلان با اشاره به پرداخت تسهیلات کم بهره برای متقاضیان به صورت فردی یا گروهی گفت: یکی از شرایط دریافت تسهیلات این است که فرد بیکار و مجوز فعالیت را داشته باشد و برای کارفرمایانی که می توانند برای 10 تا 15 نفر ایجاد اشتغال کنند نیز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، احمد ابراهیمی رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین اجلاسیه دهیاران و شهرداران شهرستان رودسر در اردوگاه مطهری چابکسر، با گرامیداشت سالروز هفته بسیج اظهار کرد: در سپاه استان گیلان بالغ سه هزار و 700 هزار گروه جهادی ثبت شده است.

  وی با بیان اینکه در عرصه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی 99 هزار و 142 نفر بسیجی در ساختار بسیج سازندگی ساماندهی شده استف افزود: قرار است 3 هزار و 750 خدمت در مدت 10 روز توسط گروه های جهادی به مردم گیلان خدمت ارائه شود.

  رییس سازمان بسیج سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در دوران کرونا بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد تومان بسته معیشتی و بهداشتی پزشکی در بین مردم توزیع شده است، گفت: به مناسبت هفته بسیج و در قالب رزمایش جهادگران فاطمیه سه، یک هزار و 250 گروه جهادی در زمینه های مختلف به بیش از 10 هزار نفر از مردم استان خدمت رسانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات کم بهره توسط بسیج به کارآفرینان تا سقف 4 میلیارد تومان

پرداخت تسهیلات کم بهره توسط بسیج به کارآفرینان تا سقف 4 میلیارد تومان