مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-08سياسي

دانشجو ضلع مهم عزت ملی و استقلال کشور است / دانشجویان محور عدالت خواهی هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجوبی دانشگاه های استان کرمان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در تالار ولایت دانشکده شهید چمران دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: - مسئول بسیج دانشجوبی دانشگاه های استان کرمان گفت: دانشجو ضلع مهم عزت ملی و استقلال کشور است و این را تاریخ رویداد های بزرگ کشورمان ثابت می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجوبی دانشگاه های استان کرمان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در تالار ولایت دانشکده شهید چمران دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: نظام جمهوری اسلامی نگاه به قشر دانشجو را در دنیا عوض کرد.

او افزود: سال های متمادی است که نظام جمهوری اسلامی فلسفه نگاه به دانشجو را در دنیا عوض کرد و آنچه که می بینیم بر مبنای مطالعات دقیق است نه بر مبنای احساس و یا هیجان و شور دانشجویی.

طباطبایی با اشاره به اینکه دانشجو استکبار ستیز است تاکید کرد:دانشجو محور عدالت خواهی است.

وی گفت: در سال های قبل وقتی که همه ارکان دنیا و تمام کشور های دنیا قدرت موضع گیری در مقابل آمریکا که خودش را قدرت برتر می دانست، نداشتند، در 16 آذر سال 1332 سه دانشجو در ایران با تفکرات اسلامی، اولین جهش و حرکت در مقابله با استکبار را رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو ضلع مهم عزت ملی و استقلال کشور است / دانشجویان محور عدالت خواهی هستند

دانشجو ضلع مهم عزت ملی و استقلال کشور است / دانشجویان محور عدالت خواهی هستند