مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-10دانش

اولویت های شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل این شورا و تبیین رویکرد های جدید این دبیرخانه در مسیر قرارگاهی شدن آن بر لزوم استمرار حرکت .

- دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی باصدور بیانیه ای در سی و نهمین سالگرد تشکیل این شورا اولویت های شورای عالی انقلاب فرهنگی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل این شورا و تبیین رویکرد های جدید این دبیرخانه در مسیر قرارگاهی شدن آن بر لزوم استمرار حرکت پرافتخار پیشرفت های علمی و فرهنگی کشور تا استقرار تمدن نوین اسلامی تأکید کرد.

مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِمقام معظم رهبری: شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از ابتکارات بابرکت امام خمینی رضوان الله علیه بود که عالی ترین و بهترین مرکز فرهنگی کشور است.

فرا رسیدن 19 آذرماه مصادف است با سی و نهمین سالگرد تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی که به عنوان یکی از ساختار های مهم انقلاب اسلامی و به امر رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بنیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شد

اولویت های شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شد