مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-25سياسي

پیروزی اراده مردم فلسطین


اگر بگوییم که این بیداری و ابتکار عمل فلسطینی که در جنگ اخیر خود را نشان داد، بهترین دلیل برای «پیروزی مردم فلسطین» است، سخن به گزافه نگفته ایم.

- اگر بگوییم که این بیداری و ابتکار عمل فلسطینی که در جنگ اخیر خود را نشان داد، بهترین دلیل برای پیروزی مردم فلسطین است، سخن به گزافه نگفته ایم.

فارس پلاس؛ محمدجواد اخوان در یادداشتی نوشت: چند هفته پیش در جریان سفری که به همراه جمعی از اهالی رسانه به لبنان داشتیم، در ضمن دیدارها، جلسه مشترکی هم با نمایندگان گروه های مختلف فلسطینی حاضر در لبنان برگزار شد.

در آن دیدار پس از استماع نظرات برادران فلسطینی، هنگامی که قرار شد نکته ای را هم بنده به عنوان یکی از مدیران رسانه ای ایران عرض کنم، به این نکته بسنده کردم که من به عنوان یک معلم دانشگاه حماسه طوفان الاقصی و جنگ اخیر غزه را نقطه عطف تاریخ فلسطین می دانم و معتقدم که تاریخ فلسطین را می توان به قبل و بعد از این واقعه تقسیم کرد.

دلیل آن هم فراتر از رویداد های نظامی یا حتی اوج گیری جنایات صهیونیست ها، این است که جنگ اخیر نماد هویت یابی مردم فلسطین و ظهور اراده آنان بود.

در این جنگ بود که برای اولین بار در تاریخ یک سده اشغال فلسطین، این خود فلسطینی ها بودند که کنشگر فعال و اصلی تحولات این  سرزمین بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی اراده مردم فلسطین

پیروزی اراده مردم فلسطین