مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-11سياسي

باهنر: برخی اصلاح طلبان به یک لیست واحد در تهران رسیده اند


مطابق اخبار واصله برخی اصلاح طلبان تا حدودی تهران به یک لیست واحد رسیده اند و این می تواند اصولگرایان را نسبت به لزوم وحدت هوشیار سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در این نشست ضمن تشریح برنامه های انتخاباتی اصول گرایان گفت: جامعه اسلامی مدیران با ایجاد دفتر سیاسی و انتخابات برنامه های جامعی برای افزایش مشارکت اجتماعی و اعتمادسازی از طریق معرفی نمایندگان کارآمد در سطح کشور و منطبق با مؤلفه های موردنظر مقام معظم رهبر انقلاب دارد.

وی هچنین تصریح کرد: جامعه اسلامی مدیران با داشتن اعضاء مجرب در حوزه های مدیریت انقلابی و جهادی آمادگی لازم در زمینه ورود به عرصه انتخابات و خدمت رسانی برای تشکیل یک مجلس کارآمد قوی و انقلابی را دارد.

در ادامه این مراسم محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه مهندسین ضمن بیان اینکه امسال دو انتخابات حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم گفت: مقام معظم رهبری متفاوت از هرسال، امسال بسیار زودتر مسئله انتخابات را مطرح کردند و در رابطه با اجابت مطالبه معظم له، هرگروه فعال می تواند در این عرصه نقش خود را ایفا کند و پاسخ روشنی در رابطه را مشارکت عمومی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: برخی اصلاح طلبان به یک لیست واحد در تهران رسیده اند

باهنر: برخی اصلاح طلبان به یک لیست واحد در تهران رسیده اند