مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-20سياسي

روایتی جالب از دلیل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد


امام جمعه یاسوج در نشست با خبرنگاران مثال جالبی از دلیل بیکاری در این استان داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از مشکلات دامنگیر استان کهگیلویه و بویراحمد که در همه سال ها از گذشته تاکنون گریبانگیر این استان بوده بیکاری مفرط جوانان در شهرستان های مختلف این استان است.

استان کهگیلویه و بویراحمد هرچند از نظر مواهب الهی نظیر نفت و گاز و آب و جنگل و معادن از بسیاری استان های دیگر برخوردارتر است اما بسترهای ضعیف استفاده از این مواهب و نعمت ها موجب شده تا جوانان بسیاری در این استان بیکار باشند.

 علاوه بر بیکاری که درد بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد است بلای دیگری دچار این استان شده و آن استخدام های طایفه ای، قومی و به عبارتی فله ای در همه سال های اخیر بوده که موجب اعتراض و انتقاد مردم گردیده است.

استخدام های فله ای و قومی و طایفه ای و گاه سیاسی موجب شده تا نام استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال گذشته به خصوص در 8 سال دولت قبل به بدی ورد زبان ها باشد که حتی احکام سنگینی علیه برخی مدیران استان صادر شد.

هر چند دیگر به مانند گذشته کمتر از استخدام های طایفه ای و فله ای در استان می بینیم و می شنویم اما نبود زیرساخت ها موجب شده تا بخش زیادی از مردم این دیار هنوز بیکار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی جالب از دلیل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد

روایتی جالب از دلیل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد