مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-12اقتصادي

وضعیت اورژانس اردکان، اورژانسی است


کارشناس امور حقوقی ارزیابی عملکرد بازرسی فرمانداری اردکان گفت: وضعیت اورژانس بیمارستان ضیایی اردکان اورژانسی است و ساماندهی آن پیگیری جدی و فوری مسئولان را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، محمد امین فلاح اظهارکرد: با توجه به تعدد شکایت ها و نارضایتی های متعدد شهروندان از اورژانس بیمارستان ضیایی اردکان به خاطر ازدحام جمعیت، کیفیت خدمات ارائه شده توسط پزشکان، نوبت دهی و زمان بالای انتظار برای معاینه پزشک، بازدید میدانی از اورژانس صورت گرفت.

وی افزود: جمعیت اردکان در پرتو استقرار صنایع و معادن متعدد و مهاجرپذیری شهرستان، روز به روز در حال افزایش است که این امر لزوم توجه به بحث بهداشت و درمان را به عنوان یک نیاز ضروری را در پی دارد.

کارشناس امور حقوقی ارزیابی عملکرد بازرسی فرمانداری اردکان گفت: در حال حاضر بخش اورژانس بیمارستان ضیایی به عنوان تنها مرکز دولتی 24 ساعته شهرستان بوده که در بخش درمان به ارائه خدمات می پردازد.

فلاح تصریح کرد: آمار پذیرش اورژانس که به صورت روزانه و بخشی به صورت ساعتی استعلام شده است، نشان از آن دارد که حجم مراجعات به این مرکز بالا است و متعاقباً موجب نارضایتی مراجعان برای مراجعه به پزشک و همچنین کاهش کیفیت معاینات و فشار مضاعف به پزشک عمومی و ازدحام جمعیت در بخش انتظار اورژانس اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اورژانس اردکان، اورژانسی است

وضعیت اورژانس اردکان، اورژانسی است