مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:162023-12-06حوادث

توقیف 93 شوتی در هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار داشت: مأموران انتظامی استان طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل های سوخت  را به مدت 72 ساعت در استان اجرایی نمودند.

  وی افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای فرعی استان، 93دستگاه خودروی شوتی و حامل قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

  فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در اجرای این طرح انواع کالا شامل دو دستگاه خودرو لوکس، دو دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق،  یک تن فرآورده شیلاتی ، مقدار 437 هزار لیتر سوخت قاچاق، تعداد 96 راس احشام ، یکدستگاه جرثقیل ،  9 عدد لوازم کوهنوردی ، یکدستگاه صنعتی برش چوب ، تعداد 8 هزار و 244 بطری نوشیدنی خارجی ، تعداد 12حلقه لاستیک و یک دستگاه یخچال  قاچاق کشف شد، بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را 487میلیارد ریال برآورد کرده اند.

  سردار  جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه و ارسال به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این فرماندهی بوده که با برنامه ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 93 شوتی در هرمزگان

توقیف 93 شوتی در هرمزگان