مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-24سياسي

آمادگی وزارت نیرو برای برگزاری نشست های تخصصی با دانشجویان


معاون برنامه ریزی وزارت نیرو از آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری نشست های تخصصی با دانشجویان خبر داد و گفت: من از دانشجویان بسیجی درخواست می کنم فرصتی را در برنامه های خود برای حضور در نشست های هفتگی یا ماهیانه با وزارت نیرو بگنجانند.

- معاون برنامه ریزی وزارت نیرو از آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری نشست های تخصصی با دانشجویان خبر داد و گفت: من از دانشجویان بسیجی درخواست می کنم فرصتی را در برنامه های خود برای حضور در نشست های هفتگی یا ماهیانه با وزارت نیرو بگنجانند.

سید مجید میری معاون برنامه ریزی وزیر نیرو در حاشیه نشست مسئولین بسیج دانشجویی که پیرامون مسائل اساسی کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا بر اهمیت فرهنگ سازی الگوی مصرف در کشور تاکید کرد و گفت: نقش نهادهای مردمی نظیر بسیج دانشجویی در فرهنگ سازی الگوی مصرف به خصوص در حوزه های انرژی ( آب، برق، گاز) مردم بسیار با اهمیت است.

به این جهت انتظار داریم دانشجویان بسیجی در این عرصه ورود کرده تا الگوی مصرف جامعه اصلاح شود.

وی در ادامه به پاداش صرفه جویی که از سوی وزارت نیرو برای مردم در نظر گرفته شده بود، اشاره و تصریح کرد: با در نظر گرفتن این پاداش خوشبختانه با وجود اینکه امسال گرمای هوا در مقایسه با سال گذشته دو و نیم درجه بیشتر شد، اما میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت نیرو برای برگزاری نشست های تخصصی با دانشجویان

آمادگی وزارت نیرو برای برگزاری نشست های تخصصی با دانشجویان