مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-04سياسي

یادمان فاطمی یاس کبود در شهرستان «خفر» برپاشد


نوزدهمین یادمان فاطمی یاس کبود به همت جهادگران بسیجی و مردم منطقه روستای «فتح آباد» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یادمان فاطمی یاس کبود با 20 هزار مترمربع مساحت، بزرگترین یادمان کشور بوده که همه ساله و در ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به همت جوانان روستای فتح آباد شهرستان خفر دایر می شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان خفر در مراسم افتتاح نوزدهمین یادمان فاطمی یاس کبود گفت: نوزدهمین یادمان فاطمی یاس کبود به همت بلند جهادگران بسیجی و مردم منطقه روستای فتح آباد برگزار شد.

امام جمعه شهرستان خفر برگزاری این یادمان را یادآور و حکایت آور اوج مظلومیت اهل بیت(ع) در پرتو مظلومیت حضرت زهرا(ص) دانست و ابرازداشت: این مظلومیت ها بسترساز اقتدار آینده برای مکتب فاطمی شده است به طوری که سالیان سال انتظاری که پیروان مکتب ولایت و فاطمی داشتند، که این مظلومیت حضرت زهرا(س) و میراث دارانش پیروان مکتب فاطمی بوده اند و امروز رفته رفته به اوج افتخار و اقتدار تبدیل شده و این روند می رود تا به فتح قله موعود(عج) برسد.

وی ادامه داد: امیدواریم این مکتب فاطمی هرچه زودتر و سریعتر به عنوان یک مکتب جهان شمول در دنیا عرض اندام نورانی داشته باشد و بشریت در پرتو ارشادات و عنایات آموزه های مکتب فاطمی و علوی به آن نقطه موعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان فاطمی یاس کبود در شهرستان «خفر» برپاشد

یادمان فاطمی یاس کبود در شهرستان «خفر» برپاشد