مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-07اجتماعي

درخت کُشی شهرداری قوچان به بهانه اصلاح هندسی خیابان ها


شهرداری قوچان با مصوبه شورای ترافیک و به بهانه ایجاد میدان جدیدی در بلوار جانبازان این شهر درختان سر به فلک کشیده این بلوار را از بین برده است اما کاش به جای این همه توجه به اصلاح هندسی و فعالیت های عمرانی کمی هم به فضای سبز و افزایش محیط زیست توجه صورت می گرفت.

- خبرگزاری فارس، قوچان – مجید جعفری مقدم؛ توجه به مسئله محیط زیست و فضای سبز و انجام اقدامات و فعالیت هایی در این راستا علاوه بر زیبایی در سیما و منظر شهری می تواند گام مؤثری در بهبود وضعیت محیط زیست و ارتقای سطح کیفی زندگی شهرنشینی باشد.

وجود فضای سبز در هر منطقه ای علاوه برجذب گاز های سمی ازجمله دی اکسید کربن و تولید اکسیژن که یکی از اساسی ترین نیاز های حیات انسان است به دلیل ماهیت زندگی شهری که آمیخته با آلودگی صوتی و آلودگی هوا شده است و موجب بروز و پیدایش انواع بیماری های جسمی و روحی می شود می تواند برای افزایش آرامش و کاهش استرس و پیشگیری بسیاری از بیماری ها مؤثر باشد.

چندی پیش شهرداری قوچان عملیات عمرانی ساخت یک میدان جدید در بلوار جانبازان این شهر را آغاز کرد تا به قولی سبب کاهش بار ترافیکی موجود در سطح شهر و راحتی در عبور و مرور شود اما ساخت این میدان جدید سبب شد تا فضای سبز زیبایی که در این بلوار وجود داشت با از بین رفتن درختان آن، نیست شده و دوباره شاهد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت کُشی شهرداری قوچان به بهانه اصلاح هندسی خیابان ها

درخت کُشی شهرداری قوچان به بهانه اصلاح هندسی خیابان ها