مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-12اجتماعي

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان


روزهای دوشنبه تا پایان چهارشنبه با وجود ابر در بعضی از ساعت های روز، شرایط پایداری و سکون هوا فراهم شده که در صورت فعالیت منابع آلوده کننده، - ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: روزهای دوشنبه تا پایان چهارشنبه با وجود ابر در بعضی از ساعت های روز، شرایط پایداری و سکون هوا فراهم شده که در صورت فعالیت منابع آلوده کننده، توان انباشت و مشاهده آلودگی های جوی وجود دارد.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اوج این شرایط امروز سه شنبه است که کاهش محسوس دمای بیش از چهار درجه سانتی گراد در این مناطق، شرایط انباشت آلودگی هوا را افزایش می دهد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود که از اواخر روز چهارشنبه تا اوایل روز جمعه با ورود و فعالیت یک سیستم ناپایدار جوی، از شرایط آلودگی هوا کاسته شده و احتمال بارش به خصوص در روز پنجشنبه در نقشه های هواشناسی مشاهده می شود.

رییس اداره هواشناسی کاشان افزود: دمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به 14 درجه رسیده و روز جمعه دمای هوا 16 درجه، روز شنبه 18 و روز یکشنبه هفته آینده به 17 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

ارغوانی گفت: پدیده غالب جوی در روز سه شنبه به صورت قسمتی ابری همراه با غبار محلی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به صورت نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده و روزهای بعد از آن صاف تا کمی ابری پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان